Pages

13 Ekim 2012 Cumartesi

İkmale Kalmak

Hiç bitmeyen bir sınav gibi yaşamak. Her etapta terleten, korkutan, sonra rahatlatan ya da bütünlemeye bırakan. Bitmeyen bir macera gibi. Nazar mıdır, lanet midir, kader midir bilemem boynumdan tutturulmuş ilmek gibi birkaç yıldır sağlığım. Son gelen sağlam vurdu, hiç başımıza gelmeyecek denen başımıza düşüyormuş bunu kafama kazımaya gelmiş ömrüme. Ben ikmale kaldım yine, tam çıkıyordum düştüğüm çukurdan derken, paçalarımdan alaşağı edildim. Bu kez tam anlamıyla canımın derdindeyim.

Bana bir şans daha verildi yaşamaya dair, tertemiz bir sayfa açacağım kendime her şey bitince. Ve her doğan güneşte dua edeceğim aldığım sağlıklı nefese. Çok sağlam bir dost ordum, çok kıymetli bir ailem ve eli taşın altında, yüreği ışık saçan bir adam var yanımda. Tüm bunlarla iyi olmamayı seçmek ahmaklık aslında. Teşekkürler Allah'ım; aydınlığa artık adam gibi şükredeyim diye ışıklarımı tamamen söndürdüğün için.

Yazarın Notu: Gözlerinizi kapatın ve elinizdekilere şükredin. Çünkü bir sabah uyandığınızda aynada ömrünüzün "bir süre" canına okuyacak, bedeninizi mesken tutmuş bir oluşumla tanışabilirsiniz.

0 yorum: