Pages

4 Ağustos 2012 Cumartesi

44 Otozom + xx Gonozom % 31

Geçtiğimiz haftasonu bir yaşıma daha girdim. Hem de sürpriz, kalabalık bir doğumgünü partisi ile! Pek eğlenceli, hiç beklemediğim insanların bir araya gelip, öpüş koklaş beni şımarttıkları, sıcacık bir Temmuz akşamında en sevdiğim restorantın nehir manzaralı iskelesine sıfır terasında. Daha çılgın, yüksek sesli tepkilerim olurdu yoğun duygu değişikliklerinde eskiden. Oysa o gün öylece donakaldım, yerimden kıpırdamadan, hiç mimik kullanmadan bir süre şaşkınlıkla baktım...

Tepkisizliklerim beni pek düşündürür oldu. Bu bağlamda bir yaş daha büyüdüm yada bir yaş daha olgunlaştım diyemiyorum. Yirmili yaşlara bir öpücük yollayıp el sallayarak, hoplaya zıplaya yoluma bakmamın üzerinden tam tamına bir koca yıl geçti. Ne değişti derseniz; pek çok şey. Öncelikle tersine evrim süreci üstüme yapıştı kaldı. Güncel hali ve lisanıyla "Benjamin Button Kafası" olarak adlandırabilirim. Kafa yaşım halihazırdan önce iken; daha olgun, daha ayakları yere sağlam basan, daha cevval ve daha cesurdum. Peki ya şimdi? Bir eğlence parkı treninin içindeyim. Çevresini mutlu eden, gülücük saçandan tutun da başındaki kara bulutların sırılsıklam yağmuru ile ıslanana dek geniş yelpazede biri oldum. Ne kız çocuğu, ne hanımefendi. 44 otozoma ekle xx gonozomlarını işte ben!

Anladığım tek gerçek; ömür dediğimiz kavramın ne kadar değişken olabildiğini kavramam ve kabul etmem için yeterli zamandır nefes alıp veriyor olmam. Tek bir pencereden değil, onlarca değişik aralıktan seyretmeyi öğretti burası bana. Tüm bu çan eğrisinde geliş ve gidişlerim de bundan demek ki. Burada olumsuz bir tanım yok. Bu noktada gülümseyebilirim, sizler de buyrunuz.

Blogumu renklendirmek adına sabah sporumda selamlaştığım ufak doğal yaşam dostlarımdan evimizdeki Menekşe Hanım'cığıma, satın aldığım kitaplardan bahçe bitkilerime, kentin sokaklarından şaraphaneye, Lübnan kebapcısına dek kareler ekledim.

Bol keyifler!

0 yorum: