Pages

29 Haziran 2012 Cuma

Yazı Yazmak yada Yaz'ı Yazmak

Sözcükleri dans ettirmeyi seviyorum. Anagram başlığım bu sebeple gayet bilinçli seçildi. Blogum gittikçe bir günce tadı bırakıyor damağımda. Hadi bakalım hayırlısı...

Harika bir yaz geldi. Bu ülkede kış aylarının çetin geçtiğini bilen arkadaşlarım ilk zamanlar hep benim adıma üzüldü, oysa ne kadar yanıldıklarını ilk yaz ayında hep birlikte tecrübe ettik. Evet burada dört mevsimi yaşıyoruz ama yaz benim gibi güneş pili ile çalışan bir Aslan burcu kadını için ne kadar değerli anlatamam! 35 °C pek çok insan için çekilmez bir sıcaklık derecesi olsa da benim yüzümde kocaman bir gülümseme sebebi. Üstelik nem, dahası hissedilen sıcaklığın yüksek derecesi ile eriyen bir coğrafyada değmeyin benim keyfime.;)

Bu yaz yalnız başıma Türkiye'ye gitmek için oldukça hevesliydim. Ama yeni kariyerim dudağımın bu anlamda bükülmesine sebep oldu. Ama ben ki; uzun yıllar ünlü bir klüpte yüzmüş, ailemin biricik "Su Kuşu" ben; bütün mevsimi dört duvara tıkılı geçirebilir miyim? Elbette hayır!

Evimizin bulunduğu bölgeye en yakını araba ile 15 dakika olan onlarca "Plaj" bulunmakta. Büyüdüğümüz, alıştığımız tuzlu deniz suyu gibi değil, tatlı nehir suyu. Eşim bu sığ ve yeşil renkli sularda yüzmekten hiç hoşlanmıyor. Ama ben senkronize yüzmeden tutun da takla atma, amuda kalkma gibi kişisel matraklıklarım ve tabiatıyla stil yüzme gibi alışkanlıklarımdan sağlığım elverdikçe vazgeçmeyeceğim. İşte büyük konuşuyorum! Nitekim kariyerimin bir parçası da bu:))

Bugün sıkıntılı bir gündü. Çok sevdiğim bir arkadaşımın verdiği Yoga dersimden çıkışta sıkıntım üzerine konuştuk. Uzun zamandır sıkıntıların, hastalıkların üzerine gidip onları devleştirmektense, yanımdan geçip gitmelerini sakince bekleme eylemindeyim. Bugün de 2.80 yatıp fiziksel acı eşiğimle cebelleşmektense dersine gittiğim için çok teşekkür etti. Ve benim bu perspektiften hayata bakışımı takdir ettiğini ekledi gözleri dolu kucaklayarak. Oysa bu benim tercihimden öte hayatın bana sunduğu bir yoldu. Ben öbür türlü huzuru bulamamıştım, öyle de derdim yada hastalığım benimdi, böyle de. Takdir edilecek tek şey hayatın kendisi, benim seçimim değil yani.

Gözünü sevdiğim Yaz'ın bir haftaiçi kaçamağıyla bitirmek istedim yazımı. İşte benim gözümden hayat tam da şöyle;

0 yorum: